snabba beslut.

Sitter nu och försöker kolla igenom no-papperna, usch.
Har verkligen ingen ork, och tappar fokus helt, ungefär varannan sekund.

Anledning till att jag inte bloggat sedan igår morse var, att efter skolan igår så begav jag mig hem till Eva.
Pluggade lite på spanska glosorna där och så, orkade sedan inte åka hem till mamma, så jag sov hos pappa.
Vilket ledde till att jag inte hade någon dator, inga idrotts-kläder, inget smink, inga kläder att ha på mig på dagen.
Inget.
Kunde därför inte blogga, fick också låna pappas gamla Tyrold-mjukisar, och improvisera lite med sminket.
Men det löste sig alltihop.
Blev dock ingen idrott, var något som hänt, med någon tjej i 9:an.
Jag, Julia, Linnéa, Rebecca & Jennifer drog då till centrum, och åt lite.
Och gungade påväg hem. Superskoj! :-D

Vi hörs senare, xxx! :)




HALLOWEEN 09. =)


Kommentarer
Postat av: e

*hehe ;)*

2010-04-21 @ 21:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0