självklart!

Hejhej!
Nu sitter jag och min väldigt uppmärksamhetssjuka katt i mitt rum, han sitter på golvet och mjauar, vill ha uppmärksamhet, går in och ut i rummet, så ska man leka med honom, men icke, det vill han inte då :-)
Nu gick han ut och mjauade på pappa istället.
Oscars dörr är stängd, och Lotta är inte hemma, utbildning eller så.
Fyller år imorgon!
Nog om det.

Dagen idag har varit jättebra, för att vara en dag i skolan.
Vi hade två timmars rast mellan våra enda lektioner idag.
Satt då ute på altanen i skolan, med solen rätt i ansiktet.
Så skönt! Plus att det är vindstilla där.
Vi satt där i en halvtimme, vart röd på kinderna, och ännu mer fräknar poppade upp.
Som om det vore möjligt tänkte jag.
Superhärligt..!
Efter skolan åkte jag och nea ner till centrum.
Kollade runt en stund.
Köpte;

En svart långärmad baströja.
En jättesöt rosa "tröja"
En vit söt bh.
Två par tights.

Jättenöjd!

Hade presentkort på 500:-
Och handlade upp allt, så sa hon i kassan att om man köpte för mer än 400 fick man ett presentkort på 100 kronor.
Så det fick jag.


Fick alldeles nyss ett sms från min barndomsvän Olivia, ja vi har praktist taget känt varandra hela livet.
Eller jag har känt henne hela mitt liv. Eftersom hon är 95:a.
Iallafall våran sms konversation.

O: Vi borde ses någon dag tycker jag..
M: Tycker jag också :-)

och så pratade vi lite mera och så :-)
Så henne ska jag defenitivt träffa någon dag.
Dock har hon jättemycket i skolan nu, började ett år tidigare, så hon ska snart börja gymnasiet.


Lilla Olivia för überlänge sen!
Hon ser precis ut som Antonia här ju! :-)


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0