otroligt normal...

varje gång jag säger att jag ska ha bloggpaus, kan jag inte låta bli att blogga innan den avsatta tiden..
never mind.

Hej på dig!

Nu har jag i princip precis kommit hem, vi hade matteprov idag, sista lektionen.
Och det kändes faktist som att jag det gick helt okej, vi får väll så när vi får tillbaka proven.
Jag, Julia, Rebecca, Melinda & Jennifer, stannade lite längre än dom andra och fortsatte skriva provet.
Jag kände absolut ingen mening med att stressa.
Så vi får börja senare än dom andra på Måndag, life is good ;-)
Vi börjar 09.15.. dom andra 08.30/08.45 lär mig aldrig.
Så det innebär att jag ska gå upp senare, ta senare buss, vara i skolan senare. :-D

Ska till mamma om en stund, så vi hörs ikväll, kram! :)







Några bilder från dom senaste underbaraste dagarna.
Och några från kryssningen :)

1 & 2 kryssningen.
3, 4 & 5 från min födelsedag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0