not good.

Skrev inte ett smack på engelskan.
Delvis för att jag inte kommer ihåg någonting,
och delvis för att jag helt enkelt inte ens ville tänka tanken att spendera min sista lediga kväll med plugg.
Så jag får göra det imorgon istället, fungerar väll precis lika bra.

Har iallafall valt ut en outfit till imorgon, skönt eftersom att jag förmodligen kommer att vara helt död.

Tee - New Yorker
Långt linne - Gina Tricot
Tights - Gina Tricot / Jeanstights - Vero Moda. (Har inte riktigt bestämt mig än)

Justdet, på kryssningen köpte Julia ett par astuffa solglasögon till mig.
I födelsedagspresent..!

Nu ska jag .. varva ner, och försöka bli trött.
Good luck, säger jag bara! ;-)

Kramkram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0