klar!

Okej, nu är jag klar med kommentarerna. :-)

Vi kollade ju somsagt på Britain's got talent, och det var bra som vanligt.
Det är precis som det svenska Talang, fast bättre ;-)
Det var iallafall ett hundnummer med, som var helt otroligt!
Ska se om jag hittar det på youtube, wait a sec.. (22.21)
Yes I did.. (22.23)



(Jennifer du som är väldigt "into dogs" bara måste se det här!)

N
u ska jag fortsätta kolla på tv, sedan sova.
Skola imorgon.. usch, fy & blä.
Speciellt eftersom att vi har no-prov på fredag..

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: jag har lagt till dig :) <3



åh tack jag älskar rosa hiihi :D <33

2010-04-18 @ 22:37:46
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0