i'm so sorry!

anledningen till att jag inte bloggat är att jag inte haft tillgång till internet.
Tappade bort dendär saken.
Var ju i Nacka forum med Julia i fredags, köpte två t-shirtar.

"Vänta ska bara byta låt..

Tillbaka, orkade inte lyssna på en depplåt av JB, bytte till en låt som jag älskade när jag var liten.
Kände inte igen namnet, men när jag hörde den.. shit.
Sök på;
The tide is high - Atomic kitten."

Vaknade elva idag.. vilket resulterar i att det kommer att bli ett helvete att komma upp ur sängen imorgon bitti.
Om två timmar ska vi bege oss mot Stora Essingen & träffa massa folk.
Kul!!
Därför står iPoden på laddning nu.. måste ju ha någonting att göra på vägen dit.
Tror att jag kommer att bli firad där, eller jag vet att jag kommer att bli lite firad.
Alltid lika roligt att bli firad ju..? :-D
Fastän jag inte fyller år förns på tisdag..
Dock måste man vara ganska finklädd idag, får se vad jag hittar på.

Vi hörs någongång! :'-P

En assnygg bild från nacka forum, här inne på New Yorker, älskar deras t-shirtar.
Köpte den på bilden, och en svart.
Med tre ninjor typ (Matilda, Julia & Linnéa)
Och så står det.
"One for all. All for one"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0