hemma.

hej igen!
Nu har vi i princip kommit innanför dörren.
Shit vad roligt vi hade, skrattade jättemycket, tänk att man kunde ha så himla roligt med släkten..
Den absoluta höjdpunkten var när Barbro satte på Jochen en peruk.. haha fyfaaaan vad alla skrattade!!
Skrattade så mycket att jag fick tårar i ögonen.. men då skulle ni sett min kusin Simon..
Bästa släkten har man ju lätt!! :'-)
Blev verkligen positivt överraskad, superlyckad dag! :-D
Köpte även födelsedagspresent till Julia påvägen dit, på Statoil..! :-D
Och ingenting kan ju slå morgondagen!
Kryssning med bästavän, just det, måste prata med henne om allt.
Messa mig if u see this hun'

MEN jag glömde kameran.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0