hemma nu.

nu är jag hemma igen, vi åkte somsagt först till banken, det tog, 5 minuter?
Sedan Ica, handlade tomater (?), vidare därifrån till Ikea, köpte bara några örngott, till mig, och lite annat smått.
Vidare därifrån till Bauhaus, kollade utemöbler.
Vidare därifrån till Forum Nacka, där vi kollade runt i affärer, och fikade på Waynes Coffee.
Vidare därifrån till Tyresö Strand, där vi hämtade upp några paket på posten.
Och nu sitter jag här, laddar ner lite apps och lyssnar på musik..!

Ha det så bra sålänge! :-D
Superfin bild, men den får duga sålänge..
till den gråa tröjan har jag jeanstights från veromoda, hih.
Fick med halva dagens outfit..! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0