Godmorgon!

En god morgon är det allt,
vaknade av att solen lyste in genom mitt fönster, nu börjar dock molnen komma, men jaja..

Igår i mitt "påskägg" som egentligen var en gul söt "kasse" med kycklingar på, fick jag godiiiis,
Och en tröja, likadan som denhär fast vit med svarta ränder, har ju också en blå.
Jag fullkomligt älskar dom tröjorna så jag blev superglad.



Min dag kommer i stortsett bestå av att städa rummet lite, packa lite.
Sedan får jag skjuts till mamma, där ska jag väll göra mig iordning lite.
Sedan kommer mormor & jochen..
På "påskmiddag" antar jag.

Längtar supermycket till på söndag, Birka Paradise here we come!
Just det får inte glömma badkläder.. or?
Vet inte om vi kommer orka bada, dagen efter liksom. :)
Men.. vi får se helt enkelt.

Nu ska jag spela lite spel tror jag, call me an addict.. but it's fun!
haha, skämtåsido, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0