godmorgon!

hej på er alla söta, glada, och bästa.
Nu är jag vaken, vilket jag ioförsig har varit sedan halv tio ungefär.
Ska snart ta och släpa mig mot duschen, idag blir det påskmiddag hemma hos mormor.
Tror vi kommer att bli närmare femton personer.
Mormor & Jochen.
Matilda [jag] & Mamma.
Catarina [moster], Amanda [kusin], Simon [kusin] & Thomas.
Kerstin [moster], Linn [kusin], Tobias [kusin] & Peppe.
Christer [morbror] & Barbro.


Ungefär. :)

Har inte träffat alla dom på typ ett år..?!
Så nu blir det massa för dom att ta igen..

- Hur gammal är du nu?
- Vilken klass ska du börja nu?
- Vad lång du har blivit?


Alltid samma saker.. love them anyways..! :-D



Ska försöka få med mig en kamera.. ska höra med mamma vart kamerorna ääär..!
Tror inte jag får ta med mig Phils systemkamera.. men kanske hans andra kamera, den är bättre än min liksom :-)


Vi hörs senare, nu; duschduschdusch!! :-]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0