ett glas apelsinjuice.

nu har jag duschat, och (äntligen) hittat någonting att ha på mig.
Ska sminka mig nu, kollade mig i spegeln nyss, och såg att jag har fått jättemycket fräknar..!
Vilket är konsigt, det brukar jag få när jag är ute mycket i solen, eller rentav utomlands..?
Många säger att det är gulligt.. tycker bara fräknarna är .. ivägen? :-P.
Tycker dock att fräknar är fint på många andra :-).
Kom också på att jag inte ätit någonting än, så jag tog ett glas apelsinjuice, som rubriken säger.
Vi ska åka om 45 minuter, så jag har lite "spare-time".
Jag är glad iallafall, Julia gick upp nio idag..!
Det är supertidigt för att vara hon, :-D.
Och jag hoppas att det håller i sig, så hon inte sover bort hela måndagen på båten..! :-D


Vilken fin bild va!? Ser ut som att jag har überkort hår! :-D
Men kram på er, får inte glömma kameran, och så får ni ha det så bra så länge, många så dära ! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0