:)

Godmorgon på er alla!
Vi vaknade för en dryg timma sedan, och håller nu på att göra oss iordning.
Vi ska dra till centrum, och sedan hem till mig.
Hon sover troligen hemma hos mig ikväll, och så åker vi tillsammans upp till Krusboda imorgon..!
Måste bara snacka med min mamma först, men det ska nog inte vara några problem.

Igår.. ja, vad gjorde vi igår.
Vi gick ut vid 20 och träffade Hampus, Nyberg och Alex.
Vi sprang runt..?
Och hittade en asstor padda i skogen.
Mötte BeccaE och Emelie också, pratade lite med dom om fulla finnar..? ;)
Sen drog vi in vid närmare tio.
Kollade på "Robsessed" somnade .. jag somnade.
Sedan kollade vi på "Jag vet vad du gjorde förra sommaren"
Kollade inte klart, utan vi kollade på South Park istället, dom körde wow.
Sedan somnade vi runt 01.00, och vaknade runt elva.

Men nu ska vi typ te bussen, kram!!


Så kan det gå.. när jag sov hos Linnéa sist, vi valde ju varandras kläder.
Och man måste ju säga att jag är liiiiite duktigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0