Cougar Town.

Sitter nu med hörlurarna i öronen, och sjunger på Alejandro & önskar reklamn på Cougar Town aldrig ska ta slut..
Tror ni att min önskan kommer att gå i uppfyllelse..? (22:11)

Imorgon, ska jag gå upp tidigt .. åtta redan.
Göra mig iordning osv.
Sedan ta bussen vid kvart i elva, och möta Linnéa vid Gullmarsplan.
Vidare därifrån till olika affärer och så i den stora staden..! :)
Och när vi tröttnat på det, hem, till henne.
Så ska jag sova där.
Ser fram emot en riktigt kul dag, packar nog på morgonen, så jag slipper åka hem efter stan.


"She's got both hands in her pockets, and she wont look at you, wont look at you, she hides true love, su bosillo. She's got a halo round her finger, around you.
Don't call my name, Alejandro.
Im not your babe, Fernando.
Don't wanna kiss, don't wanna touch.
Just smoke my cigarette and hush.
Don't call my name, Roberto."

Oj det började för någon minut sedan .. kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0