Söndag 4e Oktober.

Vaknade för en knapp halvtimme sen, satte på tvn, kollade lite, kollade igenom mina sms.
Då får jag ett sms från Eva, hon kommer inte på träningen, sen typ 3 sek senare får jag ett till sms där det står att TOVE har ställt in träningen idag -.-. (Hon ställer ofta in träningarna för att hon inte kan, jag menar gosh.. inte bra tränarmaterial, hon lär ut bra, men hon ställer in och ändrar och allt, sedan blir HON skitsur när man någon gång inte kan komma på gymnastiken, sär.. )

Så nu har jag ingen aning om vad jag ska göra idag, slängde iväg ett sms till Julia och frågade om vi kunde åka till Haninge, eller Forum Nacka, men jag tror hon kommer säga att det inte går av någon anleding.. "/
Vill handla en stor mysig halsduk nu när jag äntligen har liiiite pengar, men vi får se..

Jag berättar vad jag ska göra senare när jag vet

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0