Nämen tjena *torsdag22Okt2009*

Nu är jag hemma, skittrött, mycket som har hänt den här veckan, inget som jag vill ta upp här i bloggen speciellt, bara mycket..


Imorgon blir en bra dag, skolan går fort, syslöjd, ngt, ngt lunch, MATTEPROV,
Efter skolan ska jag vara med SannaDaaaaaarling,jag ser fram emot en hel del snack med min bebis, vi har inte setts efter skolan på länge, så det blir nog en hel del rent skitsnack, hih.. ^^ (måste bara förtydliga så att alla förstår, inte skitsnack om andra, utan bara normala saker, haha som typ kläder, killar.. haha sådant)
'Lovely'

Ingen är hemma än, tråkigt (?)
Sitter och försöker hitta något om Indiska ocenens Ekologisystem -.-'

Kramar.. Och förlåt för hemskt dålig uppdatering, verkligen.
Ska bättra mej, men det blir nog inte förrän jag kommer tillbaka till mamma. Åker ju till pappa imorgon så.. <3


Av; Sanna Wallenholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0