Jag bara måste.

Hej jag heter Julia F
Jag tror inte på gud, jag tror på Sanna
men jag avgudar Linnéa
Sebbe suger på matte. Emil och Milly kommer bli tillsammans och jag kommer få en kyss av Felix L nästa år.
Rasmus tror på jultomten och Hampus kommer bli modell.
Oscar kommer vara med i big brother i framtiden!
Tobbe är utseendefixerad och André brukar glömma att duscha.
Men Mella gillar att bada naken och Hugo har 3 bröst!
Noora kommer bli polis och av misstag döda Amanda J men folk bryr sig mer om att Anton inte kommer till skolan nästa vecka för Matilda har kidnappat honom/henne.
Men det gör inte så mycket för Peter är snygg!

Kommentarer
Postat av: sebbe ;O

vaddå jag suger på mattE? ;<

2009-10-05 @ 07:19:12
URL: http://asddsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0