Förlåt.

Förlåt för att bloggen har fått lida, men det är sjukt mycket som händer just nu, jag svär att det blir bättre from imorgon!
Satt och läste amandas blogg, och jag kanske dampade .. lite ;)

"WB kissie?
Ja, jag kom på en grej nu faktiskt ? :P
Alla säger att man vill va ngt om man typ ... ett exempel... FJORTIS
Alla typ ba du vill va fjortis för du blonderar ditt hår och har märkeskläder....?
MEN!
Du vet aldrig om det är så... asso dom kanske beter sig så för dom tycker det är snyggt och dessutom jag kanske inte ser ut som kissie..? Men jag kanske vill vara som henne haha ? :)
Ngt att fundera på :)


okej då släpper vi det..

Fick en till kommentar av "Jesper" , btw DO NOT LIKE HIM! -.-
Nej asso jag vet inte om det är han som skriver ... han driver i sånnafall hoppas jag! :S
iiieeuuuw :S


Okeej nu ska jag ta upp lite grejer som är "känsliga"

MOBBADE UNGAR:
Neej men seriöst ibland undrar jag?
Mobbade ungar. wow förlåt men seriöst dom får as mkt hjälp i skolan, det är bra liksom ?
Men driver dom med mig lr!?
Ska dom få särbehandling och alla ska tycka synd om dom!
Dom gjorde fel första dagen i skolan, dom fixade det inte på resten av tiden, bit ihop och gör så gott du kan.
SOM DU BÄDDAR FÅR DU LIGGA!

Mitt tips te er acceptera inte att lärarna ger dom "mobbade" mer tid! STÅ PÅ DIG!
det gör iaf jag....

PUUSSS!!!<333
"

Kommentarer
Postat av: Matilda - Den vilda.. såklart?

Särbehandling är inte okej, man kan försöka , göra sitt bästa liksom , okej om personen är skitblyg , den kanske då inte behöver prata högt inför klassen, men vara med på idrotten (?) nej usch, det är som att ba: "-men dom här personerna (vi kallar dom stina o pelle) har svårt att plugga, så dom behöver inte göra det här provet , dom kommer ju såklart få godkänt ändå, men ni andra elever som inte har svårt för att plugga, ska SÅKLART göra skit..ojförlåtjagmenarSOprovet ! ;)"

INTE OKEJ!

NÄR SKA LÄRARNA FÖRSTÅ, SÄRBEHANDLING

=

I.N.T.E O.K.E.J!

NEJ DET ÄR JAG LESS PÅ!

För det är väl inte bra och särbehandla egentligen för dom som blir det? Dom lär sig ju inte att jobba på samma sätt, att veta att man måste göra allt som hör till skolan för att få betyg och få ett bra slutbetyg med höga poäng så att man kan komma in på det gymnasiet man vill och inte behöva välja sitt "34:e val" bara för att man blev särbehandlad, och inte lärde sig själv att ta ansvart!!!!!!!1

Kram

2009-10-06 @ 21:18:49
URL: http://baratildu.blogg.se/



Men nu ska jag ta och kolla lite på teven igen kramisar!
Jag älskar dig, bebisketchupmedpeppar! <3

Kommentarer
Postat av: .

Asso jag driver verkligen inte, mobbade barn gå och dö ingen vill ha er !?

sluta gör normala ungars liv såå jvla fcking svårt fttor! :O

haha <33

2009-10-06 @ 21:30:53
URL: http://justbrownie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0