Anna och Elisabeth .

Nu sitter jag och Jennifer hemma hos mig, skolan idag var rätt så skuum, haha (?) Någon som håller med?
Vi började dagen med syslöjd, sen svenska (då läste vi bara, asnice bok Becca tipsade mig om; Simon och Sophie !!) sen lunch, NO, SO, sen slutade vi, då "gjorde vi lite saker, Cecilia, Anna, Elisabeth, Lena, Marie, Elisbeth, Josefine och Mariella"
Sen drog jag och Jenniferk och Sannaw till centrum, kollade runt lite,

Sanna blev kallad fjortis av några väldigt töntiga 95or med fjällräven *host* dom ba: ska du inte snurra byxorna lite till, och lägga till några fler toffsar?! Sanna: Klart jag kan ;) Dom: FJORTIS!

Vid 15-16 drog Jennifer och jag hem hit, och sanna mötte sin mamma.

Hon ska ju sova här, vi ska äta pizza :o, det var typ över ett halvår sedan jag åt det.


Imorgon fyller ju min älskade Sanna TRETTON ÅR, (ALLA GRATTAR!)
Och jag Julia och Linnea ska vara spöken, och jag ska sova hos Linnea, men mer får ni inte veta, mohahahahahahahah , feel the pain bitches!

Hejdå puspuss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0