Allt blev.

Förlåt. allt blev jättestressigt när jag kom hem, har sjukt mycket plugg -.-' Det gick åt helvete med So provet så jag måste plugga på det och kompletera lite svar till på torsdag + allt annat plugg, en bra sak är iallfall att Eva är hemma igen, dom sa att det var "stress och press relaterat" typ (??)

Handlade faktist lite saker i stan ändå,

En Tee från GT, 49.50 :- (SJUKT BILLIGT JU?!)
Lovika vantar från Naturkompaniet 199:-

Bilder kommer det lovar jag.

Nu ska jag läsa igenom lite plugg.. fyfan för skolan! Eller det är en speciell grej som gör att jag jobbar skitdåligt i skolan, eller kanske inte en grej utan mer en person, jag har äntligen sett igenom den där fasaden, varför alla typ sa att "den" inte var så fin som jag trodde, att dom bara skulle vilka gå fram och slå "den", nu förstår jag varför och jag är på deras sida till 100 %.

hoppas "den" får jävligt mycket skit ikväll! :@


(Vill inte sitta här och snacka skit om folk, för egentligen är det en väldigt fin person, men attityden .. :S
Men nu tänker jag lämna det, alltså jag tänker gå vidare och inte ta skit! :o)

Och just det, i skolan idag så ska jag sätta mig på min stol (sitter brevid rasmus)
så helt plötsligt sitter jag på golvet, :s då har han dragit undan stolen precis när jag ska sätta mig.
Moget va? fyfan va han garva, inte okej.. :S

Men nu måste jag gå, har tydligen suttit för mycket vid datan på sistone?
Kyssar älsklingar ♥


Hihih sär bild. (Linnea, jag och Maja (katten) hehe.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0