Vill börja om..

.. med bloggen, börja om på nytt liksom.
Men då vill jag ha en ny design och ditten o datten.
Tänker iallafall sätta igång med bloggandet igen och hoppas att jag tycker att det ska bli precis lika kul att dela med mig av min vardag till er som innan.
Ligger nu hemma i sängen och har världens kramp i vänsterarmen. Vaccinerade nämligen mig mot Svininfluensan igår, har iallafall feber och andra biverkningar.. -.-'
Knarkar just nu DH season 1, har hela boxen hemma.
Egentligen skulle jenni och jag haft det skitmys idag, käkat ute, och hon skulle ha sovit här, men icke sa nicke..
Läste just Kenzas blogg, som btw har blivit skittrist, USCH! hon är så himla blää nu, och beter sig som en "Spoiled brat" diggade tjejen starkt förut, men inte längre.. Hon har verkligen nått sin gräns med sitt bloggande.
Iallafall så hade hon skrivit om 2012 och att jorden ska gå under och allt det där + att hon själv tror på det, men jag menar, Media har blåst upp det till värsta grejen genom just filmen 2012, och ärligt tror jag inte att man sätter igång och gör en film och det OM man själv tror på det. Så just 2012 skulle jorden gå under, visserligen har Maya-Indianerna haft många sanna teorier, MEN det är bara en teori, och dom säger inte riktigt att jorden ska gå under då, mer att vi skulle gå in i en ny era. En ny tidsepok. Jag vill inte tro på det och jag tänker inte tro på det. Punkt slut.
Nu tänker jag fortsätta att tråka ihjäl mig, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: malin

ahaha jag kännde nästan inte igen dig i centrum :P fett jobbigt attt du blev sjuk, min arm har redan gått över jag var typ bara snurig :S

jag vill inte men jag tror att värden kommer att gå under 2012 för det här med osånlagret elr vad det heter,<333

2009-11-15 @ 01:42:17
URL: http://malinhedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0