FRISK! = SO PROV IMORGON -.-'

Heeeeeeeej! Åh äntligen kan jag blogga.
Från igår till idag så sov lilla Jennifer Kleveborn hos mig, vi hade kul, men haha vi gjorde ingenting!

Vaknade på lördagsmorgonen och var helt frisk, fastän jag hade mått helt pissigt på fredagskvällen.. :S
Idag har jag inte gjort ett smack! :'o pluggat.. jag måste nämligen skriva ett jätteroligt SO-PROV imorgon, JIPPI! -.- skulle ju egentligen gjort det i fredags men så vart jag ju sjuk och drog hem, vilket var lite tur, för jag var rätt så osäker på det, men nu sitter allt.. tror jag ;S
Skulle egentligen varit med Eva,
MEN hon skulle till sin Farmor&Farfar.. som vanligt! Hon är där typ VARENDA jäkla helg.. SUR!
Men hon kanske kommer efter det :')
Ha det bra såläge så ska jag fortsätta köra CaféWorld xD
De här tiderna är vad jag kallar lätta tider, my god! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0