"- Du måste motstå, du måååste moootstååååååå"

Fin rubrik va?
Det är nämligen såhär att vi har temavecka och jobbar då med alkohol *snark*
Iallafall vi delade in oss själva i grupper (jag,Julia,Linnéa,amanda)
Och man skulle välja ett sätt man ville redovisa på, jag började direkt drömma mig bort, haha.
skämtåsido men jag började fundera på hur man kunde göra en pjäs. Sen gick vi upp och tränade
och då sjöng vi två riktigt fina låtar först; "du måste motstå" som går som rubriken hela tiden.
sen; bitchen; mostå ölen bitchen låt mig se vad du har (inte exakt så kanske men nästan) med "Shake that ass melodi.
Efter skolan mysade jag framför teveapparaten HELA dagen, heh..
Och nu spelar jag Café World..
Puss på rumpen.
"Visar jag hur mycket du betyder för mig?"

Kommentarer
Postat av: J'

<3 u!

2009-11-17 @ 22:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0