VI BADADE! :o

Hejsan älsklingar! Nu är vi hemma igen, vi åkte först till centrum, kollade runt lite men hittade nte ngt speciellt, ingen hade ändå några pengar, sen drog vi till min farmor, Asta. Skulle få månadspeng och trevligt att snacka lite, jag berättade om en idé jag har som jag verkligen vill ska funka, vill ni höra? - isf tyyst om det, jag vill köpa GULDKORT, och jag har sammanlagt 900 kr, och ett åkband kostar 1300 :-, och jag vet iten hur jag ska få ihop dom där 400 kr, har ni någon idé isf SNÄLLLA LÄMNA KOMMENTAR ELLER SÄG TILL MIG! :)
Sen drog vi till Mac Donalds, började må illa av hamburgaren så.. vi drog hem efter det, vi båda var lite smått galna så vi bestämde oss för att bada i sjön trots att jag hade "ont i magen", SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKLA KALLT! MEN KUL :)

Vet inte riktigt vad vi ska göra nu, Linnéa ska blogga tror jag, PUSS BIDLER KOMME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0