Svt snubben ;)

OMG ! förlåt för dålig uppdatering, men igår så var vi ju filmstjärnor, och efter det var jag med Sanna, sen moster, sen hem o teve sen sova.. ;)
Det var ganska kul igår, jag tror vi spelade in 3 scener, det tog typ 5 tim, och dom skulle vara typ 30 sek - 1 min långa :O
I andra scenen var vi utomhus och jag och Nea var typ huvudpersonerna, hon spelade mobbad, och jag ledaren i mobbingsgänget ;) HEHE. Det var typ jag, Linnéa, Emma, Amanda L, Emelieh, Jennie, Sanna,  Julia B, Nadja, Johan och William ;)
Han som filmade oss var från Svt:  

Skulle vart med Sanna men så vart det inte, så ska vara med Soffe ist ;)<3

Vi hörs senare                                                    

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är soffe?

2009-05-03 @ 22:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0