Städdag changed in to .. aah :)

Sitter nu i soffan, har precis duschat, ska kolla på någon film, det var ju städdag idag, och det var hur tråkigt som helst så vid typ halv tolv - tolv gick jag in, Eva messade och undrade om vi kunde göra ngt, det kunde vi, sen chattade jag med Linnéa, hon ville vara med oss, och såklart fick hon det, så dom kom hit runt 13- 14 eller ngt, vi gjorde inte så mycket men vi hade det faktist så bäst! Vi satt vid datan, var vid bryggan och åt chips o Red Bull, och gick upp på ett berg precis bakom mig, det var askul, sen vid typ 6 eller ngt, gick jag, mamma och Phil till " Pizzeria - Primavera" och åt, jag tog en pizza, mamma åt pasta, och Phil en pizza. Sen gick vi hem igen, jaa, det var väll ungefär min dag.
Och just det:

Grattis Åsa Wallenholm :) På födelsedagen.

Imorgon så ska ju jag och Linnéa till Haninge, vi ska ha det bääääst!

Bloggar imorogn bitti om jag har tid, PUSS! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hiihi "Primavera" betyder "vår" på spaska asså som i vår, sommar, vinter, höst x)



älskardej matildafiseeen <3

2009-05-10 @ 16:01:02
Postat av: Matilda

men redan Eva :P haha, vad hette sommar nu igen?

Kommer ihåg, Otoño = höst. Invierno = vinter. Primavera = vår. .... = Sommar (?).

2009-05-10 @ 16:19:37
URL: http://baratildu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0