SHIIT VA MYS !!

Kom hem för en timme sen kanske, och shiit va härligt det var, obeskrivligt.
Iallafall tänkte jag nu FÖRSÖKA förklara ungefär hur och var vi åkte och vad vi gjorde.

Vi tog bilen till EBS, Essinge båtsällskap, där dom har sin båt, därifrån vidare till älghorn, en "klubbö" till EBS, fast den ligger inte på Essingen, men iallfall, och resan dit var hur mysig som helst, vinden i håret, vattnet som stänker, det går fort, och pirret i magen när man flyger pga vågorna, och allt. SÅ J*VLA MYSIGT!

När vi kom fram började vi direkt grilla korv, och utforska ön lite, där fanns det ett klubbhus, och brygga, två grillar och lite så. Efter maten, jag behövde gå på toa, men som dom som känner mig vet så klarar jag verkligen inte av utedass, krypen, lukten, och allt. Så jag drog med mig Ozcar till stugan, jag hoppades på att dom hade toa där och det hade dom! :) MEN.. jag gick inte på toa för vi hittade en SJUUUUKT STOR GETING, I HANDFATET, DET VAR TYP EN DROTTNING, DEN VAR SÅKLART DÖD, MEN DET AVSKRÄCKTE MIG, men sen senare pallrade jag mig iväg till toan, fast satt typ 90 grader, för jag ville inte sätta mig :P
Sen åkte vi hem, så himla mysigt.

Snackade nyss med Julia bääbuusss i telefon, vi ska typ vara på Torsdag och ta massa bilder och fixa ny design till mig, ojuste, det e Kristi Himmelfärd, hmm.. hoppas det går ändå. Aja nu ska jag typ kolla EUROVISION.


Jag och mina finfinaste Julia. :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0