OMG FÖRLÅT !!

Förlåt för otroligt dålig uppdatering! :O, nu tänkte jag berätta lite om gårdagen, igår (valborg) så var jag med Julia, och Amanda Lind :), hemma hos Amanda, första gången, jag typ pratar med henne överhuvudtaget, hehe, blyyga lilla jag.
Vi hade det iaf bäääääst, hon har en otroooooligt söt Rottis, som heter Våfflan, kallas typ VåffelToffel, och Våffel, och mkt annat gulligt, vi hoppade studsmatta och var allmänt galna, det var bäst :), Älskar er Amli och Juli (aa)


Vid typ halv sex tog jag och Juli bussen hem :O *TJOCKISAR* hehe, var hemma runt 18.00 eller ngt, sen så kom Anders o Petra och så åt vi med dom, sen drog Jag Julia och Linnéa, till Alby, runt 20.00 lr ngt, iaf och det var SKITKUL seriöst !!
MEN SÅ IN I - KALLT! UUUUUSCH!, VI GICK RUNT EN DEL, OCH SEN PÅ SLUTET KÖPTE VI VARSIN HELIUMBALLONG :O

Var föööör ful :)

frös om dessa! :O

brasan :)


SHREEEEEEEEK! HAHA, HAN ÄR ROLIG UDDA OCH COOOL, PRECIS SOM VI 3:)


Idag ska jag göra nothing tror jag :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0