Mitt i bakningen

Håller på att baka just nu, ska ha med till klassen imorgon, jag bakar "dom där jag hade med mig till klassen i 4an/5an från farmor som alla älskade" haha, så fattar nog iaf alla som gick där, och ni som itne fattar får vänta på bilder ;)

Men det går itne så jättebra, först råkar jag ta 4dl florsocker ist för mjöl *KLANT* HAH!
Sen läcker skålen med typ alla ingredienser så  lite rinner typ ut, sen när vi häller det på plåten så är allt inte färdigblandat (?) HAHA ! aja, jag hoppas iallafall att det kommer smaka gott, är ju själv glutenintollerant, och äter inte gluten, dvs mjöl, alltså bröd, pasta, pizza, bakat m.m OCH FÖR ER SOM UNDRAR HUR DET ÄR KAN JAG BERÄTTA: DET SUUUUGER!! :'(

Men nu är den inne i ugnen och ska vara där en 15 min, till. bilder kanske kommer idag eller imorgon, puss så länge.! :)


Kommentarer
Postat av: Amy.C

jag kom nyss hem..

va hemma hos min faster o fikade:D hee..

o nu e man trött som vanligt:S

kmr sova tidigt idag..för jag börjar åtta imorgon:S sj dÅ?:S pösssss

2009-05-14 @ 21:13:50
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA! OMG FULASTE TA BOOOORT INNAN JAG HÄMNAS!

2009-05-15 @ 20:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0