Men hallå?..

.. var är alla läsare, nyss vare runt 50 st, nu är det NIO?! :O
Aja -.- har nu varit hos Sanna, med Emil Jennifer Amanda, Hampus och Fredde, ojojojoj!
HEHE, trodde att hennes studsmatta skulle gå sönder, menmen.

Idag i skolan, var luungt, men vi hade matteprov, U.S.C.H!
Men skönt och få det överstökat. Sanna skulle ha träning, o pappa sa att jag skulle hem, men Linnéa får minsann komma hit nu? :S han e lite rolig ibland? hehe.

Imorgon är det träning, men den missar jag typ :'( IGEN.. Ska ut med båten, jag, pappa, lotta, ozcar, marianne, eje och petra o anders. kul ifs men ändå, saknar gymnastiken och Eva, min Pruttomaskin. Älskar dig!

Men nu är LinneaGurkan här, vi hörs! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0