J*VLA ÄGGHUVUD (ursäkta språket :$)

Sitter nu hemma framför datorn, efter en låång, riktigt låång dag, dagen började bra, jag och Sanna var i skolan ganska så tidigt där vi mötte Jennie, Julia var inte i skolan :'(, hon är i Skåne och tävlar för TG (Tyresö gymnastiken)
Go Julia, ni kommer vinna, ni kommer slå dom, go go, ni äger ju alla andra så VIIINNNN!
Dagen gick, vi hade SO prov, det gick nog ganska bra, sen efter skolan, hade jag o Sanna kvarsittning -.-'
Vi läste lite och så, sen kommer Brittis och frågar om vi kan städa undan glasen, som bakgruppen glömt, så vi går och gör det, på vägen tillbaka stannar vi och frågar Fredde vad Brittis pratade med dom om, det var tydligen någon kille som hade KISSAT i bastun när vi var där för någon vecka sedan, iallafall, så kommer Lukas springande och han typ kastar ett ÄGG i Sannas huvud så hela hennes hår blir äggigt och min tröja och allting, han är ju inte riktigt klok !!
Efter skolan var jag med Sanna och Jennifer, vi hade det bäst, haha .. tjockisar !

men nu ska jag äta .. tacos, bloggar om en stund har någonting viktigt att skriva då, riktigt viktigt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han kan man verkligen kalla "ÄGG" ! xD

2009-05-10 @ 20:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0