Inte hungrig!

Sitter nu vid matbordet, dom andra ska äta frukost, jag är inte hungrig.
MYSIGT VÄDER?! OCH VI SOM SKA FÅ GÄSTER IDAG, PYTON!
Dagens outfit innan gästerna kommer är;

Gråa KSSS- byxor från NAUTISKA.
Svart linne från England (?)
Svart tröja från H&M
Adidas TDCJacka från Team Sportia
Rosa mysstrumpor från (?) julklapp
Rosa NY keps från Stadium



Men sen när gästerna kommer blire kanske klänning lr ngt.
Trodde dom skulle komma snart så jag vakna typ 8, sen säger mamma ba
Nej dom kommer halv 6 typ, man ba: ÅÅH -.-' Jag kunde sovit.

Ska snart ut och gå med musik i öronen, jaa jag går mycket, men vi bor så nice nu!
Och jag kanske är helkonstig men jag älskar att promenera i regnet!
Kameran hänger nog med, :)

PUSS !

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; kul att du är med :D

2009-05-23 @ 10:55:12
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0