Hos Eva, :]

Hejsan ! Sitter nu hemma hos Eva somsagt.
Vi har gjort mycket, data & teve & ätit middag & varit ute och stått på händer och lekt kull & tappat bort varann & kört sims, som krascha på typ 3 timmar, haha! Vi är snabba rackare vi.
Tänkte komma till dagen nu, alltså jag hade föreställt mig det hemskt, alla som kollar o typ skrattar om man gör bort sig, men det var nästan tvärtom, nästan kul faktist, kulstöningen gick rentutsagt SKITBRA, iallfall första stöten, stötte då
7.37 m, näst bäst i hela klassen *STOLT* sen gick väll 60m rätt så bra, 10.46 s, bättre än typ Ralle eller vem det var, iallfall någon kille som fick 10.56 s, hehe. Men sen började det regna -.-, vilket gjorde att vi slutade typ fett mkt tidigare, asnice.. ():-)

Ska väll dra hem runt 19-20 ngn gång, blir nog inget bloggande då.
ANLEDNING: Min data är en Laptop och då har jag trådlöst internet, men sen vi installerade om datan, så funkar inte det så jag måste använda en kabel, och koppla in massa sladdar o skit, men inte hos mamma, det är därför jag bloggar ofta hos mamma och sällan hos pappa, och då äre bra o ha ngn som Eva.

Men nu ska jag ta och .. va lite social mot .. hon, va heter hon ? :s .. JUSTE EVA <3

hejdå


Kommentarer
Postat av: Matilda

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG! <3

2009-05-23 @ 09:01:38
URL: http://baratildu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0