Hemma hos en Soffa ;)

Sitter hemma hos en Soffa har precis ätit fruktsallad, MUUMS !
JO FÖRRESTEN TAACK ALLA UNDERBART SÖTA LÄSARE, FÖR ALLA ERA FINA FRÅGOR OCH KOMMENTARER, OM NGN UNDRAR NÅGONTING, FRÅGA BARA SÅ SVARAR JAG MED EN KOMMENTER I ERAN BLOGG!! :)

Skolan idag var rätt så trist, LinnéaFisen var sjyyyk = M.I.G.R.Ä.N :(
Vi hade NO och nu har vi börjat med sexualkunskap -.-', när EKV = Eva Karin, berättade det för några veckor sedan, skrek alla killar "YEEEES! ÄNTLIGEN, FETT NICE JUE?!" och alla tjejjer var typ knäpptysta och tänkte "Ohnej, shiit va pinsamt"
då säger Rasmus "Varför är det bara killarna som säger yes, tkr inte tjejjer att det är kul eller?" EKV: "joo det tror jag säkert, men dom har redan upplevt det" Rasmus: "Vadå som dom har haft sex?!" EKV: "nej, att dom redan har varit kära"
ALLA: *suck*

Vi ska på gymnastik om ca 45 min, bilder kanske kommer :)

På rasten idag i skolan, hade jag och Julia liiite FÖR roligt, hehe, vidoes kommer.
BBV sen 2 år ålder gmn!  (BBV = BEBISBÄSTAVÄN)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0