Hemma!

Nu sitter jag vid datan .. men det tänker jag inte göra mycket längre, vill ta ngt att äta kolla lite på teve, och fixa.
Jag sitter JÄMT vid datan, och jag vill inte det, så jag tänker inte det, Blogga . ja såklart. Chatta . ibland.

I skolan hade vi först Amerikansk flaggfotboll, rätt så tråkigt, .. och jobbigt. Jäkligt mycket springade hit och dit.
Vi hade det i nästan 2 timmar, sen lunch och NO, sen slutade vi . jag gick lite tidigare för jag skulle snabbt till tandläkaren.
Och efter tandläkaren var bussen så full att jag fick sitta på dom där grejjerna man kan ställa väskor och sånt på vissa bussar, haha !

Sen senare typ 18 - 19 lr ngt så ska jag ut o jogga, tänkte börja med det.
Sen ska jag ha godisförbud en månad, och börja äta mycket nyttigare.
HEJDÅ ONYTTIGA MATILDA, HEJ NYTTIGA MATILDA! ():-)


MY SWEETIPAJ !! <3

Kommentarer
Postat av: neea

TA BORT DEN BILDEN!!!

2009-05-27 @ 14:57:49
URL: http://blueeyedblonde.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: NEJ! :)

2009-05-27 @ 15:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0