Hehe bååååt =)

Sitter här i soffan med datorn nu, min outfit idag är, ungefär som igår fast, med en vitrandig tröja, jag kan lägga in ALLA outfits jag haft denna vecka när jag kommer till  mamma, schysst deal? :)

Vi ska vara nere vid båtvarvet (båthamnen) vid 12.00, så vi åker väll vid 11.20-11.30 lr ngt. Ska bli SKITKUL, fast jag saknar min Eva, vi skulle vara efter middagen igår, så får jag ett mess däre står att hon ska sova hos Natta o Irmelie. Så jag tänker itne mycket mer på det, sen läser jag hennes blogg nu, och hon var hemma igår och ville göra ngt med mig, men min mobil hade inte ngt batteri kvar och hon ringde aldrig hem, så hemma sitter jag o tråkar för att jag tror att hon är hos Natta och hon sitter hemma o tråkar för att hon inte kan få tag i mig, ojojojoj ;S, Jag o Eva i ett nötskal verkligen..

VILL HA MIN KAMERA! :'( DEN ÄR HOS MAMMA!! (FÅR LÅNA DEN, SÅ DEN ÄR INTE MIN, MEN ÄNDOO )
NU KOMMER JAG ITNE KUNNA TA NÅGRA FINA BILDER FRÅN BÅTEN OSÅ :(

Jag bjuder på den, för asso USCH! :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

höhö, men jag ringde hem till dig fast först var det upptaget, sen lät det PIIIIIIIIIP! x) <3 saknar dig mä bästuus

2009-05-16 @ 14:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0