heej

hejsan, haha E här ;)
Matilda hinner typ inte blogga så hon bad mig att göra det istället.

Hehe vad ska jag skriva? Jo juste! Idag ska hela skolan till IP (ingen hit direkt) alla ba; NOO! x)
haha, Matilda har som matsäck med sig revbenspjäll, potatissallad, pommes pinnes, nån glutenfri kexchoklad och en Festis =) haha jag har koll på läget liksom ;)

Hmm.. vad ska man mer skriva?
Jo, nu ska jag skälla lite på er!
Nyligen hade min bästevän matilda som råkar äga denna blogg, 50 besökare och nu är det nere på 15. Vart gick resten x)? Haha jag vet iallafall att M blev jätteglad när det gick så bra för hennes blogg och om hon är glad så är väl jag också glad =) vi är ju siamesiksa tvillingar xD

aja nu lägger jag in en bild :O!


hon kommer nog att bli såå glad på mig när hon ser bilden asså *hihi* =)

kramar

// e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0