FÖRLÅT !

Sitter nu hemma, ska väll äta snart.
Idag har jag varit med Sanna, vi var hemma hos henne och hoppade, sen drog vi till Stora Lekplatsen o flummade haha finfina skämt, hehe ! Sen på vägen hem snacka Sanna med "EN" i telefon, han var duuum! Han sa "Käften Mattis jävla tjockis" :'/ Palla lixom, jag vet att jag itne är smalast .. nänä, men INGEN behöver ta upp det, för det som någon kanske bara slänger ur sig, som inte betyder något för den kan vara hemskt, jag menar det verkligen så DU, käften..
Nä nu pallar jag inte vara sur längre, för jag e gladgladgladglad, allt går skitbra just nu *LIVETLEKER*
Ska ÄNTLIGENÄNTLIGEN få Comviq abonnemang, :) + att jag inte behöver ha kvar den här skräpmobilen, jag måste visserligen ta en gammal, men bara så länge, tror det blir den här:


Jag vet .. skitful men den funkar.

Nu blire mat, puss! Ikv blire bara chill, får nte gå till Gårn för pappa -.-,
DUMMA ! ÅÅÅH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0