Flaggfotboll (?) <3

Nu måste jag egentligen gå och borsta tänderna, ska gå snart, men ville blogga först eftersom .. annars blire ju trist för er lixom ,  Så omtänksam är jag! ():-)

Idag i skolan blir "enkelt?" först mellan 8.30 - 10.20 flaggfotboll, alla tjejjer i 6A + 6B ska köra tsm, då killarna ska jobba med insekter och gå ut och "plocka" insekter, FYFAN JAG KOMMER INTE RÖRA NÅGOT SÅNT! :'S.
Sen slutar vi typ 14.00 .. men jag får gå typ 13, måste med bussen så jag hinner till tandläkaren, WIIIEH!,  jag har
verkligen vant mig vid tandläkaren nu eftersom jag är där en gång i månaden eller mer, och det han gör tar typ 5 min, sen e man klar, Så det e rätt så nice.. ;)

OCH SÅKLART FUNKAR INTE DET ATT LADDA UPP BILDER, DET BLIR I EFTERMIDDAG  IST.
HEJDÅ !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0