En kille .. Tim.

Det fanns en pojke, på denna jord, han hette Tim, han hade en hjärntumör (Medulloblastom) han hade kämpat länge, åren gick, då han plötsligt fick återfall, ett ord som ingen inom "sjukvärlden" gillar, och igår 22.10 somnade Tim in, i en djup sömn, som han aldirg kommer att vakna upp ur då hans hjärta inte orkade längre, jag kände inte Tim personligen, men Sanna gjorde det, min morfar dog i cancer för ett par år sedan, och jag kommer ihåg känslan, därför vill jag hedra Tim, men det som var skildaden var, att Tim var bara 11 år skulle fylla 12 i år, och min morfar vart 80, jag kommer ihåg chocken, att man inte kunde tro att det var sant, sen helt mållös, det fanns inga ord, och det finns det inte nu heller, hoppas du har det bra där uppe Tim. För jag vet att du är uppe i himlen, det finns inget annat ställe för personer som dig..

Det jag ville säga med den här texten var framför allt att hedra Tim men också hur värdefullt livet är, och att förlora någon så ung, är bara för hemskt, så ta en minut och tänk, tänk på Tim :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0