SÅMMARLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅV! ♥

ÄNTLIGEN, HUR MÅNGA HAR INTE LÄNGTAT EFTER DEN HÄR DAGEN SEN TYP EFTER JULLOVET? ♥

Skolavslutningen gick bra, och jag var såklart jättesöt i min fina klänning, och alla andra också! Först vid 09.10 var vi i klassrummet medaljer delades ut och jag fick en, hade stött kula längst i typ 6:an, hihi, fett pinsamt, vi fick godis oxå, den har jag kvar, har ju godisförbud -.-' fast imorgon får jag äta allt! Ska ju till GRÖNA LUND. MED NÅGON ? <3

AJA NU SKA VI, EHM? KÄKA BANAN OCH HIHI HÄMLIGT! :)

ALLA ELSKAR VELL SÅMMARLÅV? TRÅDDE VELL DÄT, ELSKAR ÄR LESARE, PYSS PYSS, VAD JAG HÄTÄR ER HÄMLIGT! :), fattade ni ngt? Den som gissar rätt först vinner en kraaaaaaam, om jag känner er ofc? .ällär en lenkning? <3 


Kommentarer
Postat av: amanda

fin blogg:)

2009-06-10 @ 19:54:12
URL: http://jjjjonzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0