MELINDA JOSEFINE MARITA LARSSON ! ♥

Det finns en tjej i mitt liv som är så himla underbar, hon är som en syster till mig, hon räddar alltid mig, hon finns här för mig, jag har bara känt henne sen V. 10, inte länge alls, men trots det älskar jag henne av hela mitt hjärta och litar på henne till 100 %, faktist .. jag gör det!
Jag kommer alltid att finnas för min syster.
Och hon är inte bara älskad, hon är så jävla grymt älskad !!
Och det hoppas jag hon vet nu.
M.L + M.L Genom allt!
Så har vi sagt så ska det förbli det vet jag, hon också!
Jag skulle verkligen inte klara mig en dag utan denna fina människa.
Jag älskar henne så grymt mycket!


MELINDA, JAG ÄLSKAR DIG SÅ MEST, LÄMNA MIG ALDRIG HJÄRTAT!
FÖR VART VI ÄN VÄNDER OSS I VÄRLDEN KOMMER VI
ATT HÅLLA IHOP, M.L & M.L <3

Kommentarer
Postat av: Melinda

åh älskar dej matilda <33333

2009-06-08 @ 20:42:36
URL: http://snopparisas.blogg.se/
Postat av: C A T T I S . G U S T A F S S O N

SV: från Gina :)

2009-06-09 @ 08:13:40
URL: http://hejcattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0