LUNCH!

Nu är jag hemma, vi slutade för typ en timme sen, måste gå och hämta maten, vänta, så!
I skolan städade vi skåpen -.-' Kollade på staffett, jag fick inte springa för mamma.. Iallafall, det gick jättebra för oss vi ledde, tills Emil typ råkar slänga staffettpinnen så julia kan inte fånga, så SN vann, men vi kom 2:a, iaf!
Efter staffetten gick vi in i klassrummet typ snackade lite om sommarlovet och den SÅ VÄL EFTERLÄNGTADE SKOLAVSLUTNINGEN, IMORGON! Sen skulel vi få korv med bröd ute på altanen för 9:orna skulle ha avslutningslunch i matsalen, men jag skippade det och åkte hem.
Nu sitter jag här med röd curry och ska äta, juste ! Tack gmn för att d finns här och bryr dig! <3 Du vet sj vem d är!
Imorgon ska jag ha min klänning, mina skor, sen typ en fläta i luggen, eller två st som går bakåt vi får se! :)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt .. som vanligt! -.-' <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0