Landet!?

Jag har varit på landet från fredag tills idag och har inet haft tillgång till varken internet eller så, så nu bloggar jag. ÄNTLIGEN! Helgen började väl lite sisådär, jag vart sjuk.. Feber och DUNDERFÖRKYLD. Så jag har spenderat nästan hela helgen i en säng, igår hade vi "3-kamp" Första grenen var pilkastning, andra var minigolf, och tredje boule.
Jag, min kusin Linn och min mormor vann ;)

Det var jag, mamma o Phil, mormor o Jochen, Moster Catarina och Tomas, Moster Kerstin och Peppe, Kusin Linn och John, Hundarna Ebba och Engla. Det har iallafall varit jättetrevligt och liiiiiite bilder kommer, och Julia SHUCHS jag hade faktist inte tillgång till datorer? :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0