FÖRLÅT!

Vi hade det verkligen BÄÄST igår jag och Huuliaa, först gick vi till sjön och badade, eller innan åt Julia frukost, och vi bloggade .. såklart.

När HUULA bloggade och jag tog lite, hehe .. cepekort! ;)
Menmen, ibland måste man bjuda på sig själv!

När Julia åt frukost, hihi, KINEES! ;)
Sen gick vi ner till sjön, Matilda Julia & Ellie!

Vi drack Coca Cola ur URSÖTA muggar!
Julia: orange sugrör, Matilda: gul sugrör,
Visst ser sjön ASMYSIG ut? :

Julls finger, PEACE MATE! SOM JAG OCH JULIA BRUKAR SÄGA,
FAST MED AUSTRALIENSISK ACCENT! :)
Sen kom Oscar o vi badade med honom, han hade med sig mat o godis.
MOHI MUMS!
Vi har det verkligen ALLTID bäst, my bästis, i'm PROUD!

Sen på kvällen drog jag och Oscar till Alby, träffade Emelieh, Johanna, och Rebecca C där,
men vi badade aldrig vi drog vidare till Flaten istället
och där träffade vi Julia, Fredrik o Ellie, vi badade med dom men sen drog vi hem.
Kollade på "Americas Toughest Jobs" sen läste jag.

I skolan vare lugnt, förutom några saker, men vi skippar det.. dom som vet .. vet! ;)
Slapp bilden för Petra var inte där, sen efter skolan drog jag till min
älskling Sanna, vi hoppade, drog till Krusbodabadet och badade, där träffade vi Linnéa
och Amanda ;) Sen hem till henne, åt, och nu sitter jag här, HEELT UTMATTAD!
Sanna också, fast hon är hemma hos sig! <3

Nu ska jag läsa bloggar, hih.. och ehm .. KOLLA TEVE! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0