.

Nu sitter jag här och väntar på att det tredje lagret ska torka så jag kan måla på det 4:e och sista, det blev misslyckat första gången så jag fick tvätta bort allt så nu har jag bomull på typ hela händerna menmen.

Imorgon är det äntligen skolavslutning, har längtat så sjuuukt mkt på att få vara ledig, och till skolavslutningen då alla är fina i nyinköpta klänningar (tjejjer) och fina skor, älskar känslan av att stå där och typ sjunga och veta att om typ 30 min är man fri i 10 veckor! Heeelt underbart! Har änsålänge sett Nooras Beccas Julias Linneas klänningar urfina allihop, nä nu har nagellacket torka måste forsätta, PUSS


HAHAHAHAHAHAHAHA ! OMG VAD JAG KAN SE CEPE UT ALLTSÅ! :)
MEN MAN MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSTE BJUDA PÅ SIG SJÄLV! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0