:)

Kära Rebecca C, För det första vill jag säga att Emelieh är den bästa vän jag haft, och att Jennifer K är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Laura och Amanda L gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Eva får ett lyckligt liv tillsammans med Johanna L. Jag vill säga tack till Linnea N du ha stöttat mig igenom mitt gräl med Ozcar. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Sanna  tog sitt liv. Snälla Amanda J sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Farmor och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Julia F som kommer i 130 km/h på en trehjuling. Jag vill också meddela mitt hat mot Mamma eftersom hon varit otrogen mot min käraste Rasmus. Jag vet att Milly kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Noora för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafel tjuv tillsammans med Rebecca T och Pappa och den mest trögtänkta människan som existerat, är nämligen Emil S.

Kyssar Matilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0