Alltid sjuk..

.. vid fel tillfällen, när något roligt händer, idag skulle hela klassen åka in till Eriksdalsbadet och bada tillsammans, " Fett nice " tänkte jag, eftersom jag aldrig varit där !, men nu när jag är sjuksjuksjuk, så får jag inte åka.
 
måste typ till skolan imorgon, sista dagen, måste städa skåpet, och sen Onsdag är det ju avslutning, sen Torsdag GRÖNA LUND ! :)

Igår satt jag och spelade The Sims 3, typ hela dagen, riktigt .. RIKTIGT svårt att slita sig ifrån!
Efter Sims, åt vi middag, grillad lax, sommarpotatisar, MUMSMUMS! Såklart smör och citron till också !!

Idag ska jag bara vara hemma, spela Sims, sitta vid datan, vila. Typ.. :(

'
DU VET VÄL ATT JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0