vet inte..

..om jag bloggar senare fatktist, grannen janne kommer snart och jag vet somsagt inte om jag hinner blogga senare.
Imorgon ska jag iallafall in till stan med Sannagumman, shuttershopping again, typ vita och rosa, ozcar kmr ha vita, saknar hnm fett mycket, jag är nog den ENDA "systern" som saknar sin "bror" när han varit borta från en typ 2 veckor,

saknar OSCAR EMANUEL LEON BLOMBERG ! <3 HIH, NU VET NI ;)

Ibland har jag verkligen hål i huvudet, glömde ta med kameran till frisören, nu ringer det på dörren, PUSS ! <3

Kommentarer
Postat av: moa

Hej! Vad tycker du om min senaste modellbild? Kommentera så blir jag jätte glad!! Kram

2009-07-09 @ 19:55:35
URL: http://moahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0