Övervåningen/Grannarna

Förlåt för dålig uppdatering, bilderna måste tyvärr vänta en stund till ;/
Vaknade runt nio, vid tio stack jag och mamma iväg till elljusspåret och joggade, 3:e dagen idag, riktigt skönt faktist hih,

Sen när vi kom tillbaka åt vi frukost, sen åkte vi till någon skog och plockade kantareller hittade inte såå mkt, men imorgon ska vi till nynäshamn -.-'
sen centrum, köpte blommor till grannarna, ni fattar snart, handlade lite mat, en tidning, sen hem,
 
måste hoppa in i duschen snart, ska på middag hos grannarna som bor över oss
, kommer ni ihåg att dom var här förut? - Ja, iallfall bjöd dom dit oss, till ikväll kl 18.00, jag hoppas på det bästa ! ;)

Håller på att installera msn just nu, vi har installerat om min data så allt försvann liksom ;(


Kommentarer
Postat av: moa hansson

Hej! Vad tycker du om min senaste modellbild? Säg vad du tycker och jag blir jätte glad! Kram

2009-07-31 @ 16:30:01
URL: http://moahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0