i.d. bareMinerals.

Många har frågat vad jag andvänder för foundation för att få det se så naturligt ut svaret är i.d. bareMinerals.

Mitt är från N.Y men det finns på kicks för ca 450:-
Det är en mineralfoundation i puderform som faktist är bra för huden,
innehåller oxå spf 15, skitbra produkt rekommenderar starkt,
lite dyr kanske men då kan man ju alltid önska sig den i julklapp, eller
varför inte när man fyller år ?

Färdigsminkad och påklädd, ska städa lite till här inne sen käka sen dra till Eva, hoppas regnet har avtagit lite då !!!!!

Haha kul jag ser ut ! ;) love my lips, har läppglans från Rimmel London
det äger ! ;9

P.S Jag ser lite överdrivet brun ut i ansiktet men det är pga blixten ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0